NIÑOS 4 - 7 AÑOS
QUÈ FEM A CLASSE?
OBJECTIUS
- El nen s’adona que pot fer servir un nou llenguatge per a comunicar-se.
- Utilitza tots els sentits per aprendre i experimentar imatges, cançons i jocs
- El sorprenen un gran número d’activitats durant la classe per crear interès i millorar el seu procés d’aprenentatge.
- Desenvolupa destreses socials, espacials i emocionals a mesura que treballa junt els companys i utilitzen el vocabulari clau i que és nou per ells.
- Ens ocupem que visqui el nou idioma com a positiu i interessant.
- Fomentem els valors fonamentals en les relacions, potenciem l'ajuda entre ells i valorem l’èxit de cadascú i el de tots en conjunt.
COM SÓN ELS NOSTRES PROFESSORS/ES?
Un nen se sent feliç si se sent estimat. Els nostres professors es preocupen per l’aprenentatge i gaudeixen de l’èxit del nen. Un nen aprèn sense dificultat si el professor/a el motiva i utilitza activitats divertides i preparades específicament per ell i el seu grup.
Els nostres professors han estat seleccionats també per la seva capacitat pedagògica i per la seva experiència amb infants.
QUÉ COMUNIQUEM ALS PARES?
ELS PARES HAN DE CONÈIXER QUÈ:
El primer contacte del nen amb la nova llengua ha de ser positiu.
Els pares no han d’esperar que els nens utilitzin la nova llengua des del començament. CADA NEN ÉS ÚNIC i per tant cadascú porta el seu ritme.
Han de saber que felicitar als seus fills davant els seus progressos és un estímul meravellós, fins i tot els errors són un signe de progrés a l’aprenentatge.
Aprendre un idioma estranger a edats primerenques desenvolupa una ACTITUD OBERTA a altres cultures.
Formem i eduquem de forma natural i sense traduccions, fins i tot de vegades, els nens entenen el significat de paraules en la nova llengua i no en la pròpia. NO PASSA RES.
QUÉ ACONSELLEM ALS PARES PER AJUDAR A QUE ELS SEUS FILLS UTILITZIN LA NOVA LLENGUA: